مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان مرکزی خبر داد:

آغاز به کار سامانه اعلام تخلفات سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی

جمهوری اسلامی ایران

سامانه اعلام تخلفات سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی جمهوری اسلامی ایران با شعار نظارت همگانی، کارآمدی سازمانی راه اندازی شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سنم، مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان مرکزی اظهار داشت: در راستای تقویت نظارت بر حسن اجرای وظایف فنی و حرفه ای اعضای سازمان، حسن اجرای مقررات و قوانین مربوط به امور کشاورزی و منابع طبیعی و همچنین نظارت بر انجام وظایف قانونی توسط عوامل اجرایی سازمان، سامانه اعلام تخلفات سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی راه اندازی شد.
رفیعی تصریح کرد: با راه اندازی سامانه یاد شده، هر فرد ایرانی و فعال در حوزه کشاورزی، در صورت مشاهده تخلف و یا هر گونه انحراف از ضوابط و مقررات از طرف کارکنان، اعضای و همچنین بهره مندان و ذینفعان سازمان و نارضایتی از عملکرد عوامل اجرایی می تواند با مراجعه به این سامانه (به آدرس https://sanka.agrieng.org) و یا از طریق پایگاه اطلاع رسانی سنم (www.agrieng.org) تخلف مربوطه را اعلام نماید تا در اولین فرصت ممکن تخلف اعلام شده پیگیری و نتیجه آن نیز به فرد اعلام کننده منعکس می گردد.
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان مرکزی افزود: سامانه یاد شده طوری طراحی شده است تا فرد اعلام کننده تخلف بتواند با اختیار با اعلام مشخصات خود و یا بدون نام، تخلف مشاهده شده را در این سامانه ثبت و اعلام نماید.
وی اظهار داشت: بدون شک، مشارکت تمامی اعضای و ذینفعان و شکل گیری نظارت همگانی، زمینه کارآمدی بیش از پیش سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در بخش را فراهم خواهد نمود.